lördag 12 november 2011

Lite shopping!

Idag hade Erikshjälpen här hemma i stan nyöppning. De har utökat sina lokaler...så nu är det verkligen jätte stort. Jag var där fem minuter efter öppning och det var hur mkt folk som helst. Fem minuter efter mig gick den 500:e personen in i butiken. Då kan ni förstå att det var mkt!

Iaf...julsaker hade de nu plockat fram. Och jag hittade en julgransfot i gjutgärn! Åhhh vad glad jag blev då. Har letet i ett par år nu, både second hand och i affärer. Och nu låg den där bland alla grön/röda! För ynka 40kr. Lycka =)





Efter Erikshjälpen blev det en snabbis in på Ediths i stan. Hon har utförsäljning och därmed är allt 35% billigare. Där hittade jag denna lilla ljushållare. Köpte två sådana.


Just för tillfället står de i en samling på soffbordet i vardagsrummet, men just nu ändrar jag runt lite överallt så de hittar nog snart en ny plats!


Den här kransen köpte jag för några veckor sen. Passa lite bättre med den nu, än den som hängde där innan med sommarblommor.
Och snart är det 1:a advent...längtar. Älskar att planera, pyssla  och dekorera inför advent och julen.


Pussar och kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar