fredag 20 januari 2012



Nu så....

Lite blogg...det var inte igår. Har inte haft tid och lust under alla helger. Har bara varit hemma och njutit av sällskap med släkt och vänner! Men pysslat och grejat lite har det blivit också =)
Denna ljuskronan gjorde jag iordning innan jul. Det är samma som jag hade på altanen i sommar. Nu klädde jag den med granris och hängde i olika "juliga" saker.




Julafton blev det i år med, till allas förtjusning! =)

Tomten kom också i år, till ännu större förtjusning. I år var det inte morfar som var tomte heller, så barna var härligt förbryllade. Vem var det egentligen under masken?

Granen i år var inte den vackraste och den gjorde sig absolut inte på kort, men jag fick iaf hänga upp alla kulor. Råkar visst bli fler och fler varje år ;)

Varje år bakas det pepparkakskalender till barna. De bara längtar tills de får äta upp det stora hjärtat den 24.e....dammigt och härligt ;)



Förra veckan var vi i Branäs! Underbart skönt att åka iväg efter alla helger. Gå runt i myskläder hela dagarna och bara vara sådär härligt trött som man blir efter en utedag.
Ena dagen var det strålande solsken och några minusgrader. Då passa jag på att ta en tur i längdspåren....finns det nåt bättre?


Men det var rätt fint högst upp på toppen också! ;)

Kram kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar