torsdag 23 februari 2012




Lite nytt...


Igår var jag och en vän till Åmål. Jag skulle fixa pass och då passade vi samtidigt på att åka till Returen och Röda Korset. Och när vi kom hem till Säffle åkte vi till Erikshjälpen.
Det hittades lite smått och gott...ett par ramar, några underlägg till glas, böcker, en skjorta, en blus och en väska.

Jag köpte även några fler små fat. De är inte lika som de andra, men vad gör det =)
Så det blev en väldigt lyckad tripp...nu ska det bara målas lite så kommer det bli ännu bättre!! 

I måndags på vägen till jobbet, hoppas jag in i Grums och Interiörboden. Där stod denna krona och väntade på mig ;) 

Vid hörnskåpet har det blivit nytt. Lampan som jag köpte för ett tag sen, och hade ev. planer att måla om, den står där omålad. Blev lite kär i den som den var. Tavlorna har jag hittat på olika seconhandaffärer. Ljusstaken köpte jag på loppisen på Medis. Och tillsammans, tycker iaf jag, att det blev väldigt bra. 

Denna hyllan har fått ny utsmyckning. Lite nya ramar från Textilkompaniet.
Har haft svårt att få till det på denna hyllan, men just nu känner jag mig rätt så nöjd =) 

Ha det fint i vårvädret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar