måndag 19 mars 2012

Min terapi...

Ja...min terapi. Jag mår just nu inte så bra. Det har varit många tuffa år, och det verkar som att det kommer ikapp mer än vanligt nu. Jag är trött, stress funkar inte alls, eller när det blir för mkt att fixa med. STOPP skriker hela kroppen! Nu krånglar ryggen så klart också. Det känns som att någon har misshandlat mig på ryggen och att någon sitter på bröstet och trycker. Och så klart inträffar allt detta när jag har fått ett vikariat på en månad. Men nu är jag hemma idag och imorgon. Och imorgon ska jag till bästa Monica Jacobsen och få massage. Hon brukar kunna "lösa" det mesta hos mig. Och jag tror att hon även så kommer att göra det denna gång!

Men som sagt, min terapi. Det är när jag får måla och pyssla hemma. Ibland springer jag runt i huset och letar saker som jag kan måla ;)
Nu är det slagbordet som har fått färg. Har ända sen jag köpt det funderat på om jag ska måla det. Så nu blev det så...och jag tycker att det blev väldigt mkt bättre!



Och några böcker till har blivit vitmålade.



Den gamla symaskinen har fått ny utsmyckning. Korgen köpte jag för en liten peng på Ulrikas Saker & Ting. Innehållet införskaffade jag på Erikshjälpen.



Och spetsen har fått bytt placering.



Jag var med en vän till Nysäters Hem & Antik för ett tag sen. Där hittade jag dessa kryddburkarna. De står nu högst upp på tallrikshyllan



<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra hon Monica, och att du nu mår bättre. Vit färg är bra för själen ; )
    Det blev jättefint!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera