fredag 20 juli 2012


Efter att ha sovit några timmar i fredags, efter nattarbete, så tog jag och Anna tåget ner till Göteborg. Vår kära Winnerbäck stod på kvällens agenda. 7 ggr har jag nu stått och lett och njutit av hans underbara stämma! 
Konserten var i Trädgårn´, lika mkt folk som vanligt. I år var det många nya låtar, mörka låtar. Och så har han nytt band med sig. Jag personligen gilla det gamla bättre. Nu var det mycket gitarrsolon och det är inget jag är ett stort fan utav. Men Lasse är Lasse så man var ändå nöjd när man gick därifrån =)


Innan konserten så gick vi till Restaurang Räkan. Ett ställe som varmt kan rekommenderas om man gillar fisk och skaldjur!
Knappt ett dygn i Göteborg blev det. Men ibland räcker det!




Igår tog jag och Ludvig en sväng igen. Vi for ner till Åmål till Returen och Gunillas Interiör. Plåtlådan här nere köpte jag hos Gunilla. Tyckte att den gjorde sig bra på stenbordet på altanen, tillsammans med (nån form) av Begonia. Kommer inte ihåg vad den heter nu!


På vägen hem stannade vi på ett par loppisar. Fanns väldigt mkt att titta på och det blev några små fynd. Tex dessa silverskedar och en "söt" liten låda ;)



Denna veckan har barna turats om att vara hos mormor och morfar i två nätter. Skönt för alla parter faktiskt att få lite "semester". Ludvig åkte dit i söndags och igår kom Elias hem. Så igår kväll åkte vi ut till Ekenäs. Skamligt är det, men jag har faktiskt aldrig varit där. Men nu så. Fint är det där ute!  


Ha en bra helg! Själv blir det jobb inatt och imorn middag med goda vänner!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar