måndag 27 augusti 2012


Kalas och auktion!

I lördags var det dags för 7-åringens kompiskalas. Fullt ös (medvetslös) i 3 timmar med 12st 6- & 7-åringar. Men kul hade de! =)


På kvällen kom goda grannar hit och vi åt kräftor, räkor och Västerbottenpaj...mkt gott var det!



På söndagen var jag med Marie på auktion, som hon hade lockat med mig på. Och lite fynd blev det. Det var mkt skit som man fick med hem också i dessa fyndlådorna. Men denna burk med lite smått och gott är något som får stanna kvar här hemma.


Även dessa ljusstakar.


Och små, söta kaffeskedar.


Mest glad är jag över vägguret! Jag satt verkligen och laddade för budgivningen på denna. Och jag fick den! För ynka 100kr...lycka! =) 
Det var flera gamla saker som jag budade på...men det blev för dyrt. Men ett gammalt skrin, det grämer mig att jag inte gick längre. Men, men...bättre lycka nästa gång!


Kramen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar